Stichtingleden D.I.D.A.

Hieronder de informatie met betrekking tot de bestuursleden van de stichting

Alex Glijn

Voorzitter

Alex is wijkagent in het centrum van de gemeente Schiedam en is tevens levenspartner van Jacqueline. Samen met haar zet hij zich in voor mensen met een handicap in de wereld.

Jacqueline Glijn

Penningmeester

Jacqueline is meervoudig Nationaal en internationaal kampioen Rolstoeldansen en bekend van de finale Holland got talent in 2010. Ze is de eerste minder valide La Blast instructeur.

Margot Raats

Secretaris

Margo is eigenaar en begeleider van dansschool Quick en Slow.  Zij houdt zich al jaren bezig met mensen die een handicap hebben.  Margo is een expert in deze en derhalve een ware aanwinst in de stichting.

Remco Christensen

Remco is algemeen bestuurslid, manus van alles en zeer bedreven in het organiseren van allerlei zaken. Hij is tevens een onmisbaar congierge van het Stedelijk Gymnasium Schiedam.

Robert Maagdenberg

Robert is algemeen directeur bij het bedrijf Shelter Security & Services te Schiedam. Hij is een enthousiast ondernemer en kent het klappen van de zweep. Zijn gedrevenheid is zeker een toevoeging voor de stichting.

Dutch Inclusive Dance Alliance

Wilt u extra informatie over het festival of over de stichting ?.  Wilt u een bijdrage leveren aan onze stichting ?.  Of bent u enthousiast en wilt u meedoen als dansschool, stichting of individu ?.  Neem contact op met het aangegeven telefoonnummer of via de mail en dan maken we een afspraak of verschaffen wij u de info die u nodig heeft.

vr gr.....   Stichting DIDA