Stichting DIDA is in het leven geroepen ter bevordering en ter promotie van de danscultuur voor mensen met iedere vorm van beperking.

Naast deze belangrijke taak willen we mensen actief uitnodigen om deel te nemen aan ons dans-festival. Ook voor al die mensen die niet bekend zijn met de dans is ons festival toegankelijk.

Het gaat namelijk niet om de kwaliteit van dans maar om de verbinding die deze met zich meebrengt.  Het ontmoeten van nieuwe mensen, uitdagen van eigen lichaam, werken aan een missie.

Last but not least, het creeren van een festival waarin alle combinaties mogelijk zijn, waarin iedereen gelijk is en waar we kunnen genieten van elkaar...... met of zonder beperking.  (er is 1 uitzondering.... het betreft altijd een combinatie van mensen met en zonder beperking)

Wat doen wij nu eigenlijk ?

•  Stichting DIDA geeft geen les, heeft geen verdienmodel, maar creert een podium voor al die dansers die al dan niet bij dansscholen trainen,   in elke vorm en die het leuk vinden om voor groot publiek hun expertise te laten zien.
  •  Verder geeft DIDA mensen die niet bekend zijn met de dans de mogelijkheid om laagdrempelig mee te doen aan een groot event die normaal is weggelegd voor de echte getrainde dansers.
  • Stichting DIDA verbind mensen met en zonder beperking met elkaar door actieve benadering zoals basisscholen, voortgezet onderwijs, bedrijven en instanties te motiveren deel te nemen aan het project.
  • Stichting DIDA  creeert een samenwerking verband tussen bedrijven en motiveert mensen, een sociale bijdrage aan de maatschappij te doen.
  • Tenslotte geniet de Stichting DIDA van het positieve enthousiasme wat dit proces genereerd bij het organiseren van een groot evenement als deze.

Interesse ?

Heeft u interesse of wilt u meer weten over dit initiatief,  Neem dan contact op via ons contact formulier of bel ons even.   Wij vragen u slechts deel te nemen ten behoeve van uw dansers en hopen hen een onvergetelijk festival te bieden met een mogelijke glimp naar de toekomst.

JOIN US......   WAAR EEN WIL IS,  IS EEN DANS !!

Welke dansstylen zijn bij ons welkom ?

Het maakt niet uit in welke stijl je uitblinkt.  Alle stylen zijn welkom in de choreografie en in de vrije impressie bepaal je zelf wat je uitdraagt.

Latin, ballroom, hiphop, zumba, la-blast, modern, klassiek, contemperary, Abstract, Academisch Ballet, American Rhythm, Rock en Roll enz enz.   Dit maakt het event super gevarieerd.

Dutch Inclusive Dance Alliance

Wilt u extra informatie over het festival of over de stichting ?.  Wilt u een bijdrage leveren aan onze stichting ?.  Of bent u enthousiast en wilt u meedoen als dansschool, stichting of individu ?.  Neem contact op met het aangegeven telefoonnummer of via de mail en dan maken we een afspraak of verschaffen wij u de info die u nodig heeft.

vr gr.....   Stichting DIDA